donderdag 12 februari 2009

en ik ben...




Heeeei




Amanda heeft zich voorgesteld, maar ik zal het ook nog eventjes doen !




Naam : Jacqueline Slootweg




Leeftijd : 15 ( maar bijna 16 (A))




School- Opleiding : Bahûrim te Brielle, in eindexamenklas VMBO-TL




Hobby's : Shoppen, koopjesjagen, uiteten, hyves/msn, zeilen en last but not least, Dansen met mn lieve meiden !




ik hou van : Amanda - Dian - Mandy - Dansen - lekkergekdoen - schoolfeesten - chocola - maskertjes - chillen met de dames - fotoos maken - fotoos bewerken - mnboys' - C@S - FEYENOOORD en veelveelveel meer...




Favo Kledingmerk : Heel veel, maar ik draag vooral Only, H&M, EDC en Gstar.




Favo Schoenenmerk : Zekerweten Nike, heeerlijk die schoenen. Verder heb ik nog gewoon merkloze pumps in de kast staan, andere sneakers en laarzen. Kortom; we kunnen hier haast een schoenenwinkel beginnen...




Favo Makeupmerk : Rimmel, Maybelline, essence en weetikveel wat nog meer.




hierboven staat ook nog een foto van mezelf, van de zomer.


nog vragen ?


stel ze, en je krijgt vast wel antwoord






Lieefs, Jacqueline




Geen opmerkingen:

Een reactie posten