woensdag 11 februari 2009

Welkom


Heej meiden,


Welkom op mijn blog!

Hier zal ik gewoon dingen posten over Fashion, Beauty & Lifestyle (vandaar de FBL)

Eerst zal ik mezelf eventjes voorstellen:
Naam: Amanda Steegs

Leeftijd: 15

Opleiding: VMBO (gemende leerweg)

Hobby's: Shoppen, dingen doen met vriendinnen, kleding, make-up, voetballen, enz.


Favo Kledingmerk: Ik hou van meerdere merken, maar wat ik het vaakst koop zijn toch Dept, Only en Esprit

Favo Beautymerk: Ook heb ik hier verschillende merken, maar ik ben gek op Bourjois & Pupa (ook vind ik sommige dingen van Essence, Catrice en Wet 'n Wild fijn)
Boven heb ik even een foto van mezelf gezet ;)
Ik hoop dat jullie mijn blog leuk zullen vinden!
Je kan altijd een reactie plaatsen als je iets wilt vragen of gewoon wilt reageren.
Liefs,
Amanda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten