vrijdag 13 februari 2009

Juicy Couture

Heej meiden,
Jullie hebben vast wel ooit van het merk Juicy Couture gehoort?
Ik vind persoonlijk echt dat ze er super mooie dingen van hebben maar jammer genoeg niet te koop in ons kikkerlandje :(
Ik hoorde wel dat je het gewoon via internet kan bestellen: http://www.juicycouture.com/
Daar kun je meteen dan de leuke kleding/tassen/sieraden enzo zien!
Natuurlijk heb ik hier ook wat plaatjes van paar coole dingen :D
Alleen zijn het wel van oudere collecties omdat ik niet van de site kan kopieeren dus heb ik maar google gebruikt.





















Dit waren een paar dingetjes ;)
Liefs,
Amanda

1 opmerking:

  1. Hoi Amanda, ja Juicy Couture is een mooi merk, het is wel in Nederland te koop hoor! In Rotterdam bij Affairre de Femmes op de
    Kruiskade! Ze hebben zelfs een outlet, maar die gaat binnenkort weg geloof ik!

    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen