donderdag 12 februari 2009

Onbekende blogs #1




Heej meiden,

Ik had (vond ik zelf dan) een heel leuk idee!
Ik wil op deze blog allemaal leuke/coole andere blogs/sites plaatsen die echt een bezoek waard zijn.
Toch wil ik het een beetje anders doen, want ik wil vooral blogs die niet iedereen kent (niet dat hier op dit moment zoveel mensen op komen maar ik hoop dat het nog wel komt).
Dus je zult hier niet zo'n review over bv. Girlscene, Beautygloss of Misslipgloss vinden. Wat zeker topblogs zijn maar die kent haast iedereen wel denk ik.

Nou, hier komt dan ook meteen de eerste:

Naam Blog: Heldin op hakken
Link: http://heldinophakken.web-log.nl/

Gaat over: Deze blog gaat niet echt alleen over beauty, fashion of lifestyle. Je kan er ook leuke en grappige dingen over sterren vinden namelijk. Ook laat ze zien wat ze geshopt heeft en heeft ze tests en als laatste heeft ze ook nog wat over boeken enzo!

Lay-out: Hij is lekker simpel en overzichtelijk, met gewoon een witte achtergrond en zwarte tekst, het logo is lkkr roze en de koptitels zijn dezelfde kleur!

Wat vind ik: Ik vind deze blog echt heel leuk, hij ziet er ook mooi en verzorgd uit, niet over de top ofzo! De stukjes lezen makkelijk en er zitten vaak leuke plaatjes bij.

Cijfer: 8


Liefs,
Amanda

2 opmerkingen: