vrijdag 13 februari 2009

spelletje voor Girlss

Ik zag op de site van Fancy een spelletje, en die ga ik eventjes beoordelen.

Naam : FANCY Catch

Wat is de bedoeling : Je krijgt een make-up toilettasje in beeld. Deze moet je besturen met je muis. Het is de bedoeling dat je de van te voren aangegeven spulletjes vangt in 9 beurten. Je mag dus 9 keer iets vangen. Als je de aangegeven spulletjes gevangen hebt mag je door naar de volgende ronde, dit net zo lang totdat je niet meer alles kan vangen. Dan kom je bij een scherm met je eindscore, en daar moet je je gegevens invullen. Hiermee maak je ook nog eens kans op een jaar Abo op Fancy, dus als je gelukt hebt heb je de hoogste high-score!

Mijn Beoordeling : Ik vond het op het begin wel een leuk spelletje, maar na een ronde of 3, 4 begint het toch wel een beetje te vervelen. Telkens hetzelfde muziekje op de achtergrond en dezelfde voorwerpen die voorbij komen vliegen. Je wordt er nou niet bepaalt vrolijk van

Mijn Cijfer : een 6.5

Liefs, Jacqueline





LINK :
http://www.fancy.nl/fancy-catch-game/

1 opmerking: