vrijdag 13 februari 2009

Geld teveel ???


Soms vraag ik me af of mensen weleens teveel geld hebben.

Of dat sommige ontwerpers denken dat we allemaal teveel geld hebben.

Neem nou Victoria's Sectret. Het merk heeft een BH gemaakt ter waarde van 6.5 miljoen Dollar, dus zo'n 5 miljoen euro. HAAAAAALLOO, we leven in een kredietcrisis, en dan zitten er meer mensen op hun zak dan dat ze geld uitgeven.

En een BH van 6.5 miljoen dollar, ik heb het er niet voor over hoor.


Maar lelijk is de BH niet. Hij heeft 3.600 zwarte diamantjes. Daarnaast is hij versierd met witte diamanten en robijnen. Twee grote zwarte diamenten in de vorm van tranen hangen in het midden.

De maker van dit dure stuk lingerie is ontwerper Martin Katz. Het maakt deel uit van de Kerstmis-collectie van Victoria's Secret.
achjaa, hoe mooi hij ook kan zijn. Ik heb het er niet voor over. Geef mij maar lekker m'n bh'tje van de Hunkemöller :)
Lieefs, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten