woensdag 11 februari 2009

Rituals handcreme Soft touch & Hands Free

Heej meiden,

Afgelopen vrijdag was ik vroeg uit en was ik wezen shoppen met een van m'n beste vriendinnen.
Daar had ik bij Rituals 2 producten mee genomen. Hier laat ik eventjes weten wat ik ervan vind.















Merk: Rituals
Naam product: Soft touch
Soort product: Hand en nagelcreme
Prijs: €6,90
Inhoud: 75 ml

Wat vind ik ervan: Deze handcreme heeft echt een heerlijke geur, het ruikt heel natuurlijk. Een drup is al genoeg voor heel je hand, dus je kan lang met 1 flesje doen. Hij trekt ook snel in wat ik zelf heel fijn vind, dan heb je niet lang van die vette handen.

Cijfer: 8

















Merk: Rituals
Naam product: Hands Free
Soort product: Het is een soort zeep die je niet met water af hoeft te spoelen
Prijs: €3,90
Inhoud: 50ml

Wat vind ik ervan: Ook dit product vind ik heerlijk ruiken, het is ook een handig formaat zodat je het overal mee naartoe kan nemen. Ook van dit product is 1 druppel al genoeg, hij maakt je handen ook heel goed schoon, pas had er iemand met pen op mijn hand getekent en je zag het heel snel weg gaan. Hij voelt ook heel fijn aan vind ik zelf.

Cijfer: 9

Ik kan deze producten echt aan iedereen aanraden, opzich is het ook helemaal niet duur vind ik zelf. Gebruik jij ook deze producten dan ben ik benieuwd wat jij ervan vind, maar ook als je het niet gebruikt kun je natuurlijk een reactie achterlaten.

Liefs,
Amanda

2 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd

    over 10 dagen kan ik kennismaken met deze lekker ruikende dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh oke, dat wist ik niet ;$
    leuk blog !
    x

    BeantwoordenVerwijderen